Heb je een track & trace code?
Vul hier de track & trace code in. Zo kun je de actuele status van je zending volgen.
Is er vertraging ontstaan? Neem dan contact op met DHL via de DHL-app. Wanneer je nog geen gebruik maakt van de app dan zul je deze eerst moeten downloaden. Veel webshops verzenden met DHL, op deze manier is het heel makkelijk om je bestellingen in de gaten te houden.
Heb je geen track & trace code ontvangen en ook geen bericht dat je bestelling is verzonden?
Het kan zijn dat je producten hebt besteld die niet op voorraad zijn of misschien heb je hogere aantallen besteld dan de voorraad strekt. Dit stond dan vermeld in de winkelwagen. Is de levertijd hiervan inmiddels verstreken? Neem contact op met onze klantenservice met de contactgegevens onderaan deze pagina.
De door jullie aangegeven levertijd is verstreken, wat nu?
Het kan zijn dat je bestelling vertraging heeft opgelopen of dat er zich iets anders heeft voorgedaan. We zoeken dit graag even voor je uit. Neem contact op met onze klantenservice met de contactgegevens onderaan deze pagina.
De status van mijn pakket zegt afgeleverd, maar ik heb niets ontvangen
Het kan zijn dat je pakket in de brievenbus ligt, bij de buren is afgeleverd of dat er toch iets is mis gegaan bij de aflevering. Dit zoeken we graag voor je uit. Wij starten hiervoor een onderzoek bij PostNL. Neem contact op met onze klantenservice met de contactgegevens onderaan deze pagina.
Neem dan contact met ons op met een van onze medewerkers
Reactie binnen 24 uur
06 - 83 43 21 69Tip! Scan deze code met je mobiel en chat direct met ons