Veilig achteraf betalen betaal tot 30 dagen na aankoop
Gratis verzending boven de € 49,-
Eenvoudig retour 30 dagen bedenktijd
Veilig achteraf betalen betaal tot 30 dagen na aankoop

Klantenservice

Contactformulier

We proberen alle mails binnen 1 werkdag te beantwoorden!

* verplicht

Veelgestelde vragen

Lees hier de antwoorden op de veelgestelde vragen.

Heb je een track & trace code?
Vul hier de track & trace- en postcode van je afleveradres in. Zo kun je de actuele status van je zending volgen. Heb je als afleveradres een PostNL-punt opgegeven zoek dan hier de juiste postcode erbij om de zending te kunnen traceren. 
Is er vertraging ontstaan? Neem dan contact op met PostNL via de PostNL-app. Wanneer je nog geen gebruik maakt van de app dan zul je deze eerst moeten downloaden. Veel webshops verzenden met PostNL, op deze manier is het heel makkelijk om je bestellingen in de gaten te houden.

Heb je geen track & trace code ontvangen en ook geen bericht dat je bestelling is verzonden?
Het kan zijn dat je producten hebt besteld die niet op voorraad zijn of misschien heb je hogere aantallen besteld dan de voorraad strekt. Dit stond dan vermeld in de winkelwagen. Is de levertijd hiervan inmiddels verstreken? Stuur dan een mail naar info@cookinglife.nl o.v.v. je ordernummer.

De door jullie aangegeven levertijd is verstreken, wat nu?
Het kan zijn dat je bestelling vertraging heeft opgelopen of dat er zich iets anders heeft voorgedaan. We zoeken dit graag even voor je uit. Stuur ons hiervoor een mail o.v.v. je ordernummer.

De status van mijn pakket zegt afgeleverd maar ik heb niets ontvangen
Het kan zijn dat je pakket in de brievenbus ligt, bij de buren is afgeleverd of dat er toch iets is mis gegaan bij de aflevering. Dit zoeken we graag voor je uit. Wij starten hiervoor een onderzoek bij PostNL. Stuur ons hiervoor een mail o.v.v. je ordernummer.

Om misbruik te voorkomen ontvangen wij graag een melding van jou binnen 24 uur. Na deze 24 uur is het voor ons steeds lastiger om te bepalen of de schade is ontstaan bij verzending of door gebruik. Wij zullen hier dan ook extra kritisch op zijn. 

In welke categorie valt jouw schade?

Categorie 1 - Lichte schade 
Ik wil in aanmerking komen voor een compensatie door middel van een kortingscode t.w.v. 20 %. Ga je hier niet mee akkoord? Dan zien wij de zending graag retour.

Categorie 2 - Zware schade en/of breuk
Geef aan om hoeveel stuks het gaat, of je vervanging van het product wilt of liever je aankoopbedrag teruggestort krijgt.

Stuur ons vervolgens foto's van het volgende: 

  • de verpakking 
  • de beschadigde artikelen (heb je 6 stuks besteld en zijn ze alle 6 beschadigd? zorg dan dat dit zichtbaar is op één foto) 
  • de volledige pakbon (zorg ervoor dat het stukje 'gecontroleerd door' ook goed zichtbaar is).

Je schade melding kan worden verstuurd naar info@cookinglife.nl o.v.v. je ordernummer en schadecategorie. Je kunt binnen 2 werkdagen van ons een reactie verwachten. 

Mocht je niet alle informatie aanleveren dan kunnen wij je melding niet in behandeling nemen.

Heb je een bestelling ontvangen die niet voor jou bestemd is?
Wij ontvangen graag de gegevens van de klant voor wie de bestelling wel bestemd is. E-mail alle gegevens inclusief ordernummer naar info@cookinglife.nl. Wij komen er dan z.s.m bij je op terug. 

Heb je verkeerde artikelen of te weinig ontvangen?
Geef via onderstaand formulier aan wat je hebt ontvangen en wat er niet klopt. Wij zullen vervolgens het moment van inpakken controleren via onze videobeelden en via PostNL nagaan wat de afmetingen en het gewicht zijn. Bij ontvangst van verkeerde artikelen sturen wij een retourlabel toe om de zending te retourneren. Graag zien wij de retourzending binnen één week tegemoet. Mocht dit niet het geval zijn dan zijn wij genoodzaakt de kosten voor de verkeerd ontvangen artikelen in rekening te brengen. 

Heb je te veel ontvangen? 
Heel fijn dat je dit aan ons doorgeeft, bij de voorraadtelling klopten de aantallen namelijk al niet! Je helpt ons de zoektocht naar de missende producten zo makkelijker te maken. Stuur een mail naar info@cookinglife.nl o.v.v. je ordernummer, met daarbij het artikelnummer en aantal stuks die je hebt ontvangen.

Wij hanteren een retourtermijn van 30 dagen. Als het product niet naar wens is, kun je het retourneren door het in te pakken en af te geven bij een PostNL locatie. Vergeet hierbij niet om het retourformulier toe te voegen. Je kunt jouw pakket terugsturen naar ons magazijn. De retourkosten zijn voor je eigen rekening.

Wil je jouw product retourneren, omdat het beschadigd aangekomen is, je bestelling niet klopt, of omdat je niet tevreden bent over de kwaliteit? Neem dan eerst even contact op met onze klantenservice. Lees hier meer over ons retourbeleid.

Heb je de order geannuleerd of geretourneerd?
Dan ontvang je eerst van ons een bevestiging per e-mail zodra de order geannuleerd is of jouw retourzending verwerkt. Vervolgens zullen wij het bedrag binnen het wettelijke termijn van 14 dagen terugstorten. Dit geldt voor alle betaalmethodes. 

Meer vragen Stel een vraag