Klantenservice

Contactformulier

We proberen alle mails binnen 1 werkdag te beantwoorden.

* verplicht

Veelgestelde vragen

Lees hier de antwoorden op de veelgestelde vragen.

Wanneer het product bij ons op voorraad is en je voor 23:00 uur bestelt, heb je het de volgende werkdag in huis. Zodra wij jouw bestelling verzonden hebben, krijg je van ons de PostNL track & trace code via de mail. Hiermee kun je precies zien wanneer jouw pakket geleverd gaat worden.

Als jouw product een langere levertijd heeft, staat dit aangegeven op de productpagina. Dit is meestal niet langer dan 2 tot 4 werkdagen. Mocht de levertijd toch langer zijn, dan nemen wij contact met jou op hierover.

We proberen elk pakket zorgvuldig in te pakken, maar het kan helaas gebeuren dat jouw bestelling (gedeeltelijk) beschadigd bij jou aankomt. Stuur een foto naar info@cookinglife.nl van de beschadiging en van de gehele meegeleverde pakbon, waarbij de handtekening van de inpakker onder "gecontroleerd door" duidelijk zichtbaar is. Je kan de foto's ook sturen via Whatsapp naar 06 834 321 69. Wij zullen zo snel mogelijk vervangende producten naar je opsturen of het aankoopbedrag naar je rekening terugstorten.

Heb je de verkeerde producten ontvangen of klopt het aantal stuks niet? Stuur dan een foto naar info@cookinglife.nl van de verkeerd geleverde producten en van de gehele meegeleverde pakbon, waarbij de handtekening van de inpakker onder "gecontroleerd door" duidelijk zichtbaar is. Dan zullen wij je zo spoedig mogelijk het juiste artikel naleveren, en er eventueel voor zorgen dat je het verkeerd geleverde artikel kosteloos kan retourneren naar ons magazijn. Je kan de foto's ook sturen via Whatsapp naar 06 834 321 69.

Als het product niet naar wens is, kun je het retourneren door het in te pakken en af te geven bij een PostNL locatie. Vergeet hierbij niet om het retourformulier toe te voegen. Je kunt jouw pakket terugsturen naar ons magazijn. De retourkosten zijn voor je eigen rekening.

Wil je jouw product retourneren omdat het beschadigd aangekomen is, je bestelling niet klopt, of omdat je niet tevreden bent over de kwaliteit? Neem dan eerst even contact op met onze klantenservice. Lees hier meer over ons retourbeleid.

We kunnen je een zakelijke offerte aanbieden vanaf 10 stuks of vanaf 150 euro. Je kunt een zakelijke offerte aanvragen door een mail te sturen naar info@cookinglife.nl. Vermeld hierin hoeveel stuks en welke producten je zou willen bestellen. Ook kun je dit contactformulier invullen. We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op.

Wil je vaker zakelijke bestellingen plaatsen op Cookinglife.nl? Lees dan hier verder over de mogelijkheden van een zakelijk account.

U ontvangt via Cookinglife een unieke kortingscode die u kunt verzilveren tijdens het bestellen.Deze code kunt u invoeren tijdens de eerste stap van het afrekenproces.

 

  • Stap 1. Klik rechtsboven op uw winkelmandje. U ziet nu het overzicht van uw winkelmandje.
  • Stap 2. Scroll naar beneden. Onder het kopje ‘’Bezorgen in Belgie’’ ziet u het kopje ‘’ Heeft u een kortingscode?’’ staan. Door hier te klikken kunt u uw unieke kortingscode invoeren.

De korting wordt nu automatisch verrekend bij het afrekenen.

Stel een vraag